2014. november 27.

Az Álmod - Motivációs videó

Az elmúlt hetekben „bombáztalak” a Ganoderma kávéval, az Apuci Kávéval, a gyógyhatásokkal. 
Ezzel csupán az volt a célom, hogy tudd, ezzel foglalkozom, ez segített nekem, és akkor lehetséges, hogy Neked, vagy családtagjaidnak is segíthet. 

Ismersz talán annyira, nem vagyok egy nagy „multileveles”, hálózatépítős figura. Nem akarlak meggyőzni szándékod ellenére, csupán azt értékeld, hogy 52 évesen is akarok változtatni, megvalósítani valamit. És remélem, hogy 62 évesen, és 72 évesen is képes leszek erre.

Nem az a lényeg, hogy vérnyomáscsökkentő, hogy érszűkület ellen jó, hogy másfélszer annyi oxigént szállít a véred, jobb lesz az anyagcseréd, lemegy a hasadról a puffadás, stb. 

A legfontosabb, hogy egy jobb minőségű életed lesz. Tele életenergiával, lendülettel, életkedvvel. Kipihent leszel, rendesen alszol, nyugodt álmod lesz, és ez a családodra is kihat.

Számolgatjuk a születésnapokat, húúúú, már ennyi vagyok, de félelmetes, hogy már 52 vagyok!

Csak azt tudom Neked mondani, hogy még nincs vége! Ha beletörődsz, akkor így marad, de ha lendületet kapsz, akkor még bármit megvalósíthatsz.

Nézd meg ezt a videót, adj magadnak 6 percet. Mi volt az álmod? Mi lett belőle? 
M é g  n e m  k é s ő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsi vagyok a véleményedre, de kérlek, ne itt tombold ki magad.:)