2014. november 13.

Hihetetlen lehetőség!

Aki ismer az tudja (aki nem ismer, attól bizalmat kérek), nem szoktam nagy szavakkal dobálózni. Nem dőlök be a nagy akcióknak, mint például "egyet fizet kettőt kap", közben pedig kettőt fizet és egyet kap.:) Szóval nyugodtan iszogatom a Ganoderma kávémat, amikor egy hihetetlen üzenetet kaptam. Ezt Neked is el kell mondanom.


Blogjaimban főleg a Ganoderma egészségügyi hatásaival foglalkoztam. A saját tapasztalataimat osztottam meg, mert az ember sok mindent olvashat, de igazából azt hiszi el, amit a saját bőrén megtapasztal. Azt biztosan állíthatom, hogy a DXN termékeit erősen tudom ajánlani:
- aki cukorbetegséggel küzd,
- akinek magas a vérnyomása,
- akinek bármilyen vérkeringési problémája van,
- akinek magas a koleszterinje,
- akinek gyomorfájás, puffadás, reflux, és bármilyen anyagcsere probléma nehezíti meg a napjait,
- aki gyulladásos betegségekkel küzd,
- aki fogyókúrázni szeretne.
A fentieket én mind megtapasztaltam, és minden területen javulást értem el.

Anno, azért léptem be a DXN hálózatba, mert így 25%-al olcsóbban tudtam megvásárolni a kávét, és minden más terméket. Arra hamar rájöttem, hogy ez nem lehet pilótajáték, mert a regisztrációs díj csak egyszeri 5.000,-Ft. Azt gondolhatod, hogy ebből nagyon pilótázni nem lehet.:)

Szimpatikus volt számomra az is, hogy itt senki sem cseszeget, hogy "vásárolni, vásárolni!", mert mindenki a saját tempójában haladhat, a pontértékek nem vesznek el, nincs havi kötelező vásárlás, és egyéb abnormális szabály.

Nem szükséges embereket meggyőzni, hiszen elég, ha a saját tapasztalataidat mondod el, amivel másokon is segíthetsz.

Természetesen a DXN hálózat tagja is vagyok, amely együtt jár az üzletépítéssel, vagyis a saját-, és a munkatársaid vásárlásaival pontokat gyűjtesz, és idővel passzív jövedelemre tehetsz szert.
Jó, mondhatod, hogy rendben, de mennyi időnek kell eltelnie ahhoz, hogy ebből jövedelmem lehessen?

És itt jött az a hír, amit a nyugodt Ganoderma kávézás közben kaptam. 
Aki most regisztrál, annak nem elég, hogy még az 5.000-,Ft-os regisztrációs díjat is elengedik, de akár már az első hónapban jövedelme lehet! Nem is kevés!

A példa kedvéért képzeld el, hogy
- vásárolsz egy nadrágot 10.000-,Ft-ért,
- a további vásárlások során kapsz összesen 15.000-,Ft kedvezményt,
- ha mindezt elmondod másoknak, és ők is vásárolnak, akkor még kapsz 6.000-,Ft-ot készpénzben. Persze, ha 5 ember vásárol, akkor 30.000-, Ft-ot!

Hogy hol van ebben a trükk, vagy az átverés?
Sehol! Senki sem akar Téged becsapni!
Ez a lehetőség csupán 3 hónapig tart, mégpedig a következő kettős céllal:
  1. "Minden kezdet nehéz." Mi már meggyőződtünk arról, hogy rengeteg jótékony hatása van a gyógygombáknak, de sokan mégis hezitálnak. Ez a dinamikus start program vonzóbbá teszi, lerövidíti a gondolkodást. "Kipróbálom, meggyógyulok a betegségemből, és ezért még fizetnek is!" Ennyi!
  2. Sok embert az üzleti lehetőség érdekli, de nem volt motiváló, hogy ebből rövid idő alatt nem lesz passzív jövedelem. Ezzel most akár már a következő héten, hónapban pénzt kereshetsz!
Ha én ilyen jól járok, akkor mi ebből a DXN cég haszna?
Ez egy kimondottan "win-win", győztes-győztes játszma. A DXN rövidtávon veszít ugyan, de ezzel a motivációval egy iszonyatos nagy lökést is ad, ami hosszú távon meghozza az eredményét. 
És persze ne feledjük a DXN legfontosabb stratégiai célját sem: minél több ember egészségét megőrizni, betegségükből meggyógyítani! 


Ja, és még egy nagyon fontos stratégiai szempont:
Csapatunk minden támogatást megad a munkádhoz. Tudjuk, hogy a kezdeti időszakban nehéz beszélni a DXN-ről, a Ganodermáról, a termékekről, és az üzleti lehetőségekről. Ebben is segítünk, mi prezentálunk a barátaidnak, ismerőseidnek egészen addig, amíg otthonosan mozogsz ebben a témakörben.Hidd el, a csapat ereje csodákra képes!

Nem ragozom tovább, inkább szeretnélek egy kávéra meghívni, ahol elmondom a részleteket.

Itt megtalálod az elérhetőségeimet, hívj nyugodtan, mit veszítesz? 
Közben nézd meg a honlapjaimat, a termékeket. Az akció 2014. december 1-én indul, és 2015. február 28-ig tart.
12 hét alatt felépíthetsz egy sikeres csapatot, és végre Neked is lesz egy tisztességes jövedelmed!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsi vagyok a véleményedre, de kérlek, ne itt tombold ki magad.:)